Zo kan je eenvoudig je propositie en dus je resultaten verbeteren….

Stap 1: doorloop de checklists met waardevolle tips.

Checklist 1

Checklist 2

Geweldige videoclip als voorbeeld

11 redenen waarom een product geen lift-off krijgt…

Stap 2: je commerciële uitingen verbeter je door eye tracking.

Uw merk, winkel of commerciële uitingen door de ogen van uw klanten zien?

Consumenten een wandeling laten maken in uw winkel en analyseer hoe zij uw winkel bekijken.  Kijken ze inderdaad naar de promotie-artikelen in de buurt van de ingang? Wordt de bewegwijzering ook daadwerkelijk gelezen? Wat bekijken consumenten bij het doorbladeren van een catalogus?

Kijken consumenten naar die dingen op de website die u bedacht heeft?

Kijken consumenten naar die dingen op een poster die u bedacht heeft?

Zijn uw commerciële uitingen wel zo effectief? Dat kan uw laten meten door eye tracking.
Eye tracking biedt een geweldige manier om effectiviteit te meten die zeer moeilijk te meten zijn met behulp van traditionele marketing onderzoek.

Meer informatie? Wij gaan graag met u in gesprek.